MY LITLE SHOP_dilema part II  

Saturday, December 20, 2008

hye guys...
i can't wait to show some of my collections...

as i promise before.....

(***big big big applause for me***)---yippieeee!!!!

koleksi yang ini adalah bagi anda yang inginkan budget yang sederhana...jika anda ada budget lebih...anda boleh menempah untuk koleksi mewah...semuanya bergantung pada keadaan kewangan anda...



yang ini sesuai untuk bekas cincin ataupun bunga rampai (potpourri)



dulang ini juga sesuai untuk potpurri atau juga boleh di jadikan tempat coklat mahupun gula-gula...terpulang kepada keinginan anda...



yang ini juga untuk coklat...simple and nice kan???



ini saya buat untuk hantaran kasut...sekali lagi saya mementingkan kesederhanaan tetapi masih cantik dipandang....(***xmemasal kasut saya jdi mangsa***T_T)



saya hanya mengambil upah RM10 bagi setiap dulang hantaran....(***tidak termasuk harga bahan)...

ataupun anda juga boleh membeli dulang hantaran yang telah saya siapkan dengan harga yang berpatutan (senarai harga tertakluk kepada jenis bahan yang anda ingin gunakan)...

Antara tema koleksi saya ialah

1) ilham mewah
2) ilham sinar bahagia (moden)
3) ilham tradisional
4) ilham cinta abadi (sederhana)
5) ilham istimewa untukmu (pakej paling murah)


untuk tempahan...hubungi saya di eeda_cici@yahoo.com atau eedahaizam@gmail.com......

terima kasih semua kerana telah sudi membaca blog saya.....

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


 

Design by Amanda @ Blogger Buster